halloj

hejsan

nu har jag suttit hemma sen typ 18 med tända ljus o ätit äggmsmörgås o en brasa tills nu...vi hade strömavbrott när vi kom hem.fyfan, inte roligt jag som skulle försöka fixa hemma o ha oss. Igår kväll vid typ 12 fick jag ett ryck att säda ur badrumms skåpet, hahaha förstår mig inte på mig. har ont men ändå ska jag typ bevisa att jag kan hahaa...men men

idag va jag hemma, mådde inte bra, men mamma sparka upp mig och tog mig till Nacka forum, vilket var toppen, vi gick runt lite och hadde oss, åt sallad, sen kÖPTE JAG MIG EN NY KAMERA tjoho va glad jag e..:)..fast jag ville köpt min gamla igen, men dom hade erbjudande på en kamera som han gav mig minneskort på 2 G och en kameraväska, på köpet för han tyckte att min kamera som blev stulen inte kunde ersätas, men jag e glad i allafall..så nu kan de börja komma upp bilder här igen :) tjoho..

nu e kl mycket och lilla jag ska ta mig till skolan imorgon för första gången efter operationen, e lite nervös...hur ska jag klara av att gå upp alla trappsteg? hahaa..men men..

i morgon kommer de ett inlägg igen om en betydande sak/person för mig!
god natt

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test