Halloween middagar!!

Hej
igår var de ju halloween midda som tjejerna årdnat, jätte mysigt, de vart tre rättes midda o allt..gott gott..men de va lite läskigt i bland hahaha...de va lite ögon i salladen o ja..ni vet ju va man kan bli överskad me på halloween..massa bilder lär komma sen i från Rebecca,..

Nu sitter vi hos Rebecca nu vi ska äta midda här, dricka lite o ha oss..sjunga sing star o ha allmänt rolgt :) glad att mitt lov vart bra nu i slutet, dom tar väl hand om mig här i Bromma..Emma gör varje liten sak åt mig..Älskar dessa människor !
NU ska jag va social

Happy Halloween
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har typ varit med dig hela lovet ^^

2008-11-02 @ 16:46:19
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test