Helgens planer

Hej på er!

innan jag hoppar ner i sängen ska jag bara berätta mina planer,,

i morgon ska jag till läkaren o ta prover o skit, as rädd..de va tydligen en tant på min avdelning som hade något men ändtarmen som kan ha smittats!! fan va jobbigt..men jag lär inte ha det..
Sen e de skynda sig till skolan o hoppas på att jag hinner innan vi slutar..Sen är det jag o emma kväll, vi ska åka till Alex (en kille i skolan) hoppas på att Markus oxå kommmer) hahah...!!

Sen hem till emma o upp på lördagen tidigt o åka till Skarpnäck och sjunga..sen fördriva dagen o sen middag i gamlastan med Beckis o hennes vänner och familj..sen ut på krogen o SEN hem till beckis o sova..oj oj...vilken helg..men sen på söndag ska jag skriva sånger med dånggruppen :D

o nu ska jag sova:)

Kram

Kommentarer
Postat av: emma

Kul kul kul :D

2008-11-07 @ 09:06:13
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test