Ledig en onsdag!

God Morgon
De vart sent inatt, jag kollade på film, jag såg på Förortsungar, så rolig och bra..hahhaa!! Jag satt även och plugga innan filmen. Vi ska skriva Loggböcker om minst tre stressfaktorer. Usch gillar inte änns att tänka på hur mycket jag måste stressa varje dag.

En av mina stressorer är alla tider jag måste passa in på morgonen.
1. vakna tiden
2. tiden jag har på mig innan jag måste gå till bussen
3. tiden att passa när jag går till bussen så att jag hinner
4. tiden till skolan!, kommer jag sent? kommer jag i tid?

Usch usch!! massa stress..

idag i skolan är det idrottsdag med alla Jensen skolor, vilket är super roligt, men nu e jag sjukskriven från idrotten så jag kan inte va med idag, så skolan tyckte att jag fick vara hemma. Vilket jag tycker känns bra, jag ska plugga idag en massa. Vi har ett grupparbete som ska vara klart på fredag som handlar om stressorer bla bla..Men man ska va två o två, men jag blir själv så nu har jag massa saker o göra med det arbetet,

Sen e det språketshistoria i svenska jag ska plugga på. och skriva en insändare om min hjälte. Och min hjälpte är faktiskt Unga Örnar, Där har jag lärt mig massor och blivit den person jag e idag. mm..

Men nu blir de en stor kopp te, sen fixa och sen plugga :)
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har fröken fått något om bakfoten, det om stressorer är mental träning och ska in i kväll, det på fredag är hälsopedagogik om en snubbe som heter larserik..

2008-11-05 @ 18:58:20
URL: http://rylander.blogg.se/
Postat av: jennie

de vet jag väll;P

2008-11-05 @ 19:08:17
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test