Lördagen den 8 November

Hejsan, detta e lite bilder i från i lördags, finns fler på facebook me annat folk på, men först var de en unga örnar parkfest i Skarpnäck, Linnea o jag sjäng massa sånger..dock lät det inte alls bra med den ljudutrustningen :P haha..
På kvällen var jag ute på Beckiz 18års fest massa skoj :D

Bilder från helgen


Linnèa och JAg




André, Jag och Beckiz


Jag, Beckis och Johan


Johan fick massa tejp och ja, som ni ser s vart jag hans offer!


Som sagt..Johan ska få tillbaka hahaha!!


Ser glad ut iallfall :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för att du var med o firade min födelsedag!

Det var riktigt roligt!

2008-11-19 @ 04:01:47
URL: http://myzansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test