myslampor

Hej
Det snöar här!! jätte mysigt ju..:)..idag gick jag en liten prommenad runt i området, försökte få med mig Empan som bor här i området, men det gick inte. Men efter en stund så gick jag hem till henne och fick en hemmagjord liten sak som jag inte nämner i bloggen, men som mina vänner vet vad jag menar.! Det var riktigt efterlängtat! tack <3 glad att det finns vänner och komma till när man inte mår så bra.

Men nu när jag kom hem så gick jag upp i mitt hus. satte upp stjärnlampor som hänger på rad, dem ger ett blåt sken.mysiga i allfall :) sen hängde jag upp röda lampor runt min spegel lite roligt :D så nu har jag massa mys lampos som jag tänder när man vill mysa!
Juste fan hade nästan slutat tänkt på detta, men i morgon är jag me på tv i en debatt!! förra gången var man med i artiklar o sånt, lilla aktuellt, men i år e det direktsänt!! Vi ska sjunga oxå men de vet jag inte om det blir me på tv..
det visas på Svt24 under dagen!!!! wowow,

Någon som tror att jag kommer knäcka Göran Hägglund igen??..jag hoppas det i alladall!! hahah...

Önska mig lycka till !!
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

du är utmanad! kolla min blogg för info -->

http://aptitude.blogg.se/2008/november/utkast-jag-blev.html#comment

2008-11-20 @ 21:29:46
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test