Rebecca "Becca" Olovsson

Denna Människa vill jag nu skriva om som betyder i mitt liv, de gör hon verkligen, nu och för alltid<3


Denna underbara människa har jag typ kännt
 nu en massa år, en massa underbara år, Vi har gjort massa saker tillsammans, både som vönner och ledare, även massa annat skoj med unga örnar

Vi startade upp "Sångfåglarna" med kakan oxå, de va roligt, ingen av oss kunnde på den tiden sjunga men de va roligt som bara den.

Becca finns alltid om jag behöver hjälp och jag finns för henne. Hon är en av få som vet så mycket om mig, vi har en sak tillsammans som ingen vet, men jag tror nog att hon vet vad jag menar.

Utan becca skulle jag nog inte haft så roligt som jag fåt haft det, efter allt som har hänt o allt som svikit mig. Men Becca har inte svikit mig, inget jag kommer i håg iallafall

Inget ska få komma mellan oss gumman, du e underbarst sötast och roligast, Vill att vi ska vara vänner nu och föralltid.

När du blir 18 e de vi som röjer runt i stan :P

Love ya! <33333

Kommentarer
Postat av: becca

Naww älskling ja kommer alltid finnas här precis som du finns för mig <33

2008-11-18 @ 21:30:24
URL: http://hallelujahmoment.blogg.se/
Postat av: Julia

va gulligt!

Fin blogg för övrigt:P

2008-11-18 @ 21:40:42
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test