Söndag- 1a Advent

god morgon

underbar helg har jag haft så klart:) sovit hos Markus hela 4 nätter nu, så vi har haft lite för oss. sen i går var det öppet hus i skolan vilket var roligt, skolan bjöd på lussebullar och glögg hihi..Sen åkte jag hem till markus åt lite kyckling och tanken va att vi skulle till stan, men så vart det inte, vi titta på film och sånt.

sen nu i dag ska jag ha min örngrupp. lady star :) så jag hade tänkt att snart åka in dit:) sen får jag se hur de blir om jag hinner hem till Anna som fyller år och har flyttat eller om jag åker hem me mamma i från stan, hade tänkt att städa och tvätta och fixa hemma lite nu.

men nu ska jag väcka markus <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test