Tisdag


Hejsan

I går sov jag hemma hos Älsklingen så vi åkte tillsammans till skolan, jag åkte till Brommahallarna och hade idrott, Linn och Malin hade lektionen så de va toppen kul, jag har alltså klarat av att vara me på en idrottslektion nu :) mycket glad över det!

Sen träffade jag Markus och vi åt lunch tillsammans och Emma kom och gjorde oss sällskap. Skolan va allmänt tråkig, men roligt o träffa alla i allfall haha..Efter skolan åkte jag Sarah och Emma till Farsta Centrum, åt lite och sen åkte jag o Kära emma till Skogskyrkogården och tände ett ljus och en ros för emmas far, mycket fint och de känndes riktigt härligt att Emma ville ta med mig , nästa gång e det nog jag som tar me henne till Pappas grav..!

Sen vart de en låååång bussresa hem. suck. somnade på bussen, vakna till typ hållplatsen innan haha..

Juste!! Jag har ju klippt mig, de gjorde jag i går ju:P hahaha.....får se när en bild kommer:)


Min Markus<3

Nu ska lilla jag sova så jag orkar upp till skolan

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är seriöst den bästa vännen man kan ha.. och ditt hår blev superfint :)

2008-11-26 @ 16:12:09
URL: http://rylander.blogg.se/
Postat av: Jennie

Naw Emma, du e min underbara bästastevän som alltid finns för mig. jag finns alltid för dig gumman<3

2008-11-27 @ 19:18:31
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test