Torsdag

Hejsan
igår var de skola, massa roligt att träffa underbara Emma :), sen så efter skolan så drog jag hem till Markus, men vi vände till stan direkt och gick på ett möte med unga örnar, han verka nappa på att bli ledare så nu kanske han oxå blir en liten örn hahaha...
Maria och vickan var där, alltid lika roligt:P

Sen efter det vart de en kaffe latte och åka hem till markus, kolockan han bli halv 12 så de va bara att sova gott hela natten. vart ingen skola i dag, vilket va lite härligt att slippa, markus e ledig så vi har vart me varandra hela dagen, Vi åt midda på "Laggen" de e typ pizzeria / krog, så då vart det pizza:D

nu har jag tänkt att gå ut me Tuffa som e markus hund, hoppas jag får me mig både en hund och en Markus hahaha..:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test