Underbar helg

Hej

ja jag e verkligen lycklig nu!..

I fredags var jag hemma hos Markus, sov över och vi hade jätte mysigt, kolla på Idol och jag e glad att Anna åkte ut!..Sen i går lördag skulle vi ha överasknings fest för Magnus som fyllt 30 år..Markus följde med och vi hade super roligt, hela släkten va där, även massa vänner till Magnus och Jessica.

det vart massa öl och vin för mig, även markus, Men tillslut kom jägern fram och självklart söp dom ner markus hahaha..! inte bra, men de var mysigt att få ta hand om honom nu under natten!..Denna helg kommer vara minvärd!
Markus ligger fortfarande och småsover, men jag försöker få upp honom för han måste ta bussen hem snart! De snöar såååå mycket här och jag e riktigt glad att de e riktig snö!

Vill bara säga att Markus gör mig till den lyckligaste Jennie, och jag tycker om honom såååååå mycket <3

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

vem fan är markus ? :O

2008-11-24 @ 11:52:36
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Aptitude

jasså jasså, du har ju en ny kille hela tiden ;)

2008-11-24 @ 21:41:02
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test