Emma 19 år!!

hej

igår var det praktik o jag bakade massa goda bullar o lekte en massa med barnen :) superroligt måste jag säga!
efter allt detta träffade jag min vän emma och jag ångrar verkligen att jag änns gick dit, men men..hoppas du förstog emma det va ju inte så att jag gick för att jag inte ville va me dig..så jag mötte en killkompis..vi gick en promenad så de va roligt

Sen mötte jag min syrra Jessica vid hennes nya jobb, mötte magnus o så åkte vi o fika på Ikea..Jag o magnus vi var dampiga som vanligt hehheehe...sen åkte vi hem till Stene där Emma fyllde 19 år massa god mat o roligheter...sen kom jag hem vid 12 o bara hoppa ner i sängen inte roligt när man behöver komma hem så sent när man ska va vara pigg en hel dag..
Men i dag har jag inga planer längre skulle med ut med emma men de blev inge bra men de praktiska..o så kanske jag åker till famor där ala flickor i släkten ska ha myskväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test