God Morgon!

när jag vaknade i dag kände jag hur tråkigt allt kommer vara idag, de är tråkigt väder...riktigt höst väder, de är kallt och jag vill bara stanna kvar i sängen,vilket jag gör..haahah idag har jag inte heller något jag kan göra eftersom mamma jobbar så kan inte ta mig här i från typ, så jobbigt att ta sig till bussen, Jag har ju i vanliga fall 20 min till bussen, men när jag mötte emma i måndags tog de mig 20 min att ta mig ca 100 meter!! så jag skippar nog att gå till bussen!!

Dagens planer:
Små städa
PLUGGA ( har fåt de jag missat nu)
bara ta de lugnt
byta mitt sår...AJ säger jag bara!

Sen blir de nog mest tv tittade o data sittande för mig...

men NU ska jag ligga kvar här ett tag och sen göra godaste smörgåsarna med ägg och bacon..jag kan fortfarande inte förstå att de är GI mat!! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Tovlov

åh vad snällt! tack :)

jag kanske kan msn:a över lite bilder sen?

<3

2008-10-30 @ 10:25:02
URL: http://tovlov.blogg.se/
Postat av: Tovlov

åh va bra :) vet du hur man fixar upp den på själva bloggen sen också? för det fattar inte jag :/

2008-10-30 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test