godnatt

hej
jag blir hemma i morgon inte roligt, men så blir det, har försökt sova nu i flera timmar, men kan inte ligger o vrider mig, jag hatar när de e varmt o ena stunden kallt men men..man ska inte klaga..är glad att jag inte är ute på gatan o soveri alla fall..

Längtar tills på tisdag då min killkompis Qasim kommer o gör mig sällskap nu när jag e själv hemma o allt..blir skit roligt tror jag..:)..men men..vill verkligen sova!! vill ju till skolan men de kommer verkligen inte att gå:S..men då kan jag jus täda i allfall haha..
Nu ska jag lägga mig igen

Kram

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: tack för din röst! nu har du chansen att bli nominerad vid nästa omröstning av "Veckans blogg" :)

Ha det gott!

2008-10-13 @ 10:27:53
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test