Helgen+ Operation

Hej har haft en jätte bra helg spelat in imn låt och varit men människor jag gillar o umgås med..orkar inte förklara detalijer, nämligen så att jag har haft ont under svanskotan där jag opererade mig för ett år sedan eller de e mer än ett år sen!
i allafall.. när jag kom hem upptäckte vi att jag verkligen måste in till akuten o titta upp detta, Magnus körde mig o de vissa sig att jag får en ny cysta (stavas)..så de va bara att operera igen, fan va hämskt allt va klarade inte av att sluta grina..fick massa lugnande men vart inte bättre av det..men men..kl 9 i morse opererades jag och vaknade upp igen 3 tim senare mer lugnande o sånt..å så var de massa äckliga tanter som spydde, klarar inte sånt

så jag klarar av att åka hem så nu sitter jag här å 3 kuddar hhaa..o har sjukhust trosor på mig, riktigt snyggt eller inte..men men..e sjukskriven nu o allt, får se hur de blir me allt..en dag itaget, måste ringa vårdcentralen för omläggning av såert varje dag, men klarar inte av att ta mig dit..så får se hur detta blir!!

måste lägga mig ner nu
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy fan va hemskt.

Men allt är bra nu? för du måste komma på discot på lördag ;):P<3

2008-10-20 @ 20:10:55
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Emma

äääääääääälskade älskling <3

2008-10-21 @ 07:05:35
URL: http://rylander.blogg.se/
Postat av: Maria

vadå du kommer inte ? :O vad har du som är viktigare :O ?

2008-10-21 @ 11:59:20
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test