Lördag-kanelbullens dag

Wiii..idag fick jag sova ända till 11, riktigt härligt, men jag trode att jag skullvera själv hemma när jag vakna så jag gick upp o gjorde frukost o när jag vänder mig så står mamma där o vill ha alvedon :P fan va räd jag vart, typ hoppa flera meter..men men

idag ser mina planer utatt jag MÅSTE städa mitt lilla hus för att kunna åka in till tjejorna och fika, eftersom de e kanelbullens dag i dag...men men i så fall kommer troligen emma o hjälper mig att dricka upp lakrits shottsen och lite annat hahaha...de blir nog super bra, så Länge jag inte har någon sånggrupp i morgon, för annars får jag nog skippa drickat, hahaha..

Nu ska jag börja va duktig o städa, kommer före och efter bilder, men looova att inte bli rädda...:P

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

iiih :)

2008-10-05 @ 16:10:54
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test