Måndag

 hejsan!

jag gillar verkligen inte måndagar usch!!.. men jag har de lite små roligt här hemma. städar o har mig, har glömt bort att jag måste laga mat bara..så bäst jag gör lite mat innan jag typ glömer det igen haha..

det finns en fråga jag har tränkt på nu ett tag..hur skulle mitt liv varit om jag inte skulle ha de som jag har det nu?
Hur
är det att ha en pappa? hur skulle vår familj varit om han levt i dag?
Vad skulle jag göra utan Unga Örnar  i mitt liv? hur skulle jag se ut? vad skulle ag ha förvänner?
Skulle jag älska att sjunga så mycket som jag gör nu? hur skulle jag klara mig utan att sjunga?..

Jag får panik just nu, de finns många andra frågor som jag har, men känner inte att jag vill skriva dom, jag e nöjd med mitt liv, älskar att sjunga och har möjligheten att sjunga varje dag. jag mår bra med min mamma fast jag inte har pappa, men känner att jag verkligen saknar honom! det är nu påsenaste tiden jag saknat honom så mycket som jag gör nu! de är nu jag förstår att pappa inte kommer tillbaka och kommer inte vara med vid min sida, men vet att han ser mig, han måste göra det!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch.. Jag har också saknat min pappa extra mycket senaste tiden. Och jag känner igen de där frågorna, jag brukar ha liknande som alltid ligger och vilar i bakhuvudet. Det är jobbigt, men jag tror att det alltid kommer finnas där. Vid varje milsten i livet tar man fram dom där frågorna och blir väldigt förvirrad. Men låt inte frågorna förvirra bort dig från verkligheten. <3<3

2008-10-13 @ 19:47:06
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test