Musik och plugga

Hej
la mig ner nu i sängen ett tag, har faktiskt pluggat lite, men de gör ont nu så jag tog tabletter så nu ska jag nog vila lite. Jag har haft lite roligt me frippe nyss föresten skulle gå från skrivbordet och han reser på sig direkt, då börjar vi dansa till musiken..hahah de borde sätt roligt ut eftersom jag typ bara rör på armarna och frippe springer runt och har kul hahaha..

Men men, just nu vill jag bara kunna plugga massor och bli hygligt bra till i morgon då jag ska ta mig till läkaren igen och till Emma som har spökmidda?? HAHAAH.. Jag har tur som får sova hos henne, annars hade de inte gott så bra..!!

men vi hörs senare :) måste sova nu typ en stund

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test