Onsdag

Hejsan

idag vart de stressigt på morgonen..men jag kom i tid i alla fall:) super glad för det..idag har de varit roligt lekt me massa barn o dom verkar i allafall tycka  de e roligt :D haha...men men

sen efter det åkte jag till stan o kolla lite, drog till myggan o emma o lite andra människor..men inte så länge..men i alla fall..åkte o handla lite små saker sen..hoppas verkligen att de löser sig!!

Idag när jag kommit hem tror ni inte det blir strömavbrott?? JO fan va rädd jag var..där satt jag liten som jag e i soffan hahaha..tror det kan sätt roligt ut haha..roppa på frippe att han skulle komma o rädda mig XD hhehe
juste, ii morgon kommer min lärare till min praktik läääskigt..men jag tror de går bra hehehe..

Men nu måååste jag duscha ha de bäst!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test