örnboläger

hejsan

nu har jag kommit hem från Örnboet. Helt underbart har det varit, älskar verkligen det stället...de är typ mitt andra hem, så nu ska jag åka dit i 4 helger på rad nu..kanske lite tråkigt, men va fan, de är mysigt :D
jag hade så gärnat velat haft kameran, men de går ju inte, eftersom den e stulen..de va sååå fint när vi gick en prommenad till flatenstugan för att grilla korv o dricka varm choklad..vi lekte burken o lite 1 och 20..ååå va underbart..Det som är det tråkiga är när det finns barn som förstör för andra,men jag har lärt mig att jag inte ska bry mig om de haha..men men..

Just nu sitter jag o fryser, tror att jag e sjuk, eller himla trött vet inte va det e men.hahha..får se hur de blir om jag kommer iväg till skolan, men de hoppas jag för nu e det 2 veckor sen jag va där, eftersom vi haft PRAKTIK!!!

JAG FICK MVG PÅ ALLT <3
så nu känner jag mig duktig faktiskt.. :D
Men nu borde jag lägga mig o sova, men snart e det andraavenyn o så ensamma mammor söker..:) wiii...


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test