sjukt ont

hej
min dag har betåt av att ligga i soffan med ett täcke under rumpan och 5 kuddar under ryggen, ingen kan fatta hur ont detta gör, e livrädd att röra på mig för då gör det ont, dom starcka tabletterna gör img bara snurrig o helt sluddrig!
under operationen hade jag en slang i halsen och de göt ont efter den fortfarande, kan inte änns äta mat. Borde typ ringa sjukan o berätta det, för dom ville att jag skulle klara av att äta utan all dropp,, FAN varför ska allt hända mig?

kommer inte kunna göra något roligt under lovet, de e två läger, en halloween midda och ett halloween disco med unga örnar..o så skulle jag säkert fika och va på stan me underbara vänner..

Kan inte sova kan inget alls..tycker synd om mig själv förra gången tog detta mer än 1 år att bli av me..INTE IGEN TACK!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

så du kan inte komma på annorlunda kursen ?

2008-10-21 @ 17:49:54
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test