skriva av sig!!

Pallar INTE!!..varför ska allt va så svårt att förstå..mitt liv snurrar och känns inte som de ska stanna, även som att jag flyger och inte kan landa!
De ända jag vill är att kunna få en förklaring. en förklaring med ORD..!! känslor och sånt kan man lämna någon annanstans, men inte hos mig, för nu känns de bara onödigt, för det blir bara fel och alla tror olika..hur kan man säga att man älskar nån innan man träffat personen? HUR kan man bara bestämma att man ska va tillsammans om man inte träffats?

jadu..just nu jag vet inte men jag vill bara ligga kvar i sängen, vill inte till skolan, träffa vännerna, sjunga eller något alls, bara sova!!

ja, de va skönt att skriva av sig!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test