sova nu kanske

hej
har varit social med mamma nu i kväll. lagade maten och tände en brasa och lite ljus, mysigt..bara de att jag har så ont, och i dag tog matrialet slut så de vart en nödlösning vilket gör att de gör ondare! ..alltid ska de vara något..

i morgon blir de upp tidigt och sen läkaren, sen åka för första gången iväg me bussen nu efter operationen, kommer känna mig jätte töntig, ingen fattar ju att jag e opererad när jag går o så, kommer dessutom stå i bussen, i en tom buss typ hahaha:P ska i allafall till stan och försöka titta lite i affärer annars åker jag direkt till Emma där de väntar en halloween midda på kvällen, så jag kanske kan åka dit på dan o hjälpa till istället för att lida i stan hahaha!!!

Juste hörde att de ska snöa i morgon vilket jag inte tror på, inte här i allafall..uppåt i landet kanske men inte här!! ahaha

Men nu måste jag krypa ner i sängen
God Natt
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test