ställa tillbaka kl

god morgon..sim ni vet  så ska man ställa tillbaka kl idag eller i natt skulle man gjort det...riktigt skönt att få sova en tim längre i morse..:D nackdelen är ju att de blir mörkare redan runt halv 5 snart men de får man stå ut me..

idag ska vi ha en hemma dag och städa. ska vara till så bra hjälp jag kan.kan ju inte böja mig ner eller bära tunga saker..!! riktigt jobbigt. Igår kom vi hem sent, vi var i Tumba fick midda där, Linda och Emma tog ut mig på promenad, fan va trött jag vart efter, alla mina krafter försvan, somnade vid matbordet (Lite pinsamt) hahaha..men men..

Nu vill jag ha i mig lite frukost, som inte kommer bestå av dropp tjohooo:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag glömde nästan att ställa tillbaka den

2008-10-29 @ 19:58:26
URL: http://myzansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test