tisdag och onsdag

heej

igår var de skola..massa plugg just nu..men sen va jag uppe på unga örnar en stund o hjälpte till..sen mötte jag Qasim åkte hem till mig kolla på tv o lite sånt..vi gjorde potatisbullar vid 12 på kvällen..lite kul hahaa..vi hade glömt bort maten, men de gjorde inte så mycket..sen ja.så va de dax o sova...:P

men idag då, onsdag, så åkte vi in till stan tillsammans, vi missa första bussen men de gjorde inte så mycket, så vi åt lunch vi slussen på nån resturang. Sen i skolan så hade jag o Emma lite roligt hahaha..nästan så jag åkte ut ur klassrummet..tror läraren blev lite paff att hon behövde säga till lite :P ahahaa
Men men
sen nu efter skolan åkte jag upp till Jessicas jobb..å där va så klart den ötaste i världen...haha. Vi skulle se Arn filmen för hon hade gratis biljetter.. men de fanns inga platser typ, så vi åt midda i stället på Taco Bar!..o så hade vi mysigt, jag älskar att vara med min syrra alltid lika roligt, känns som vi kan snacka om allt vilket e väldigt bra!..<3

Men nu då, nu sitter jag här me massa tankar i huvet om lite saker..orkar inte ha de men vet inte va jag ska ta vägen me dom..nån som kan hjälpa mig?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test