Tisdag

God morgon

vaknade kl 8 o kände hur ont i huvet jag hadde o så självklart började jag blöda näsblod...bläää..jobbigt.. så nu sitter jag här och tar det lite lungt ska gå om en timme till bussen så..
Jag ska äta Lunch me Linn <3 lär bli asien om jag känner oss rätt:P men men. nu har jag varit på praktik i 2 veckor så jag har ju inte ätit där än!.. Efter skolan ska jag åka upp till Unga Örnars distrikt o träffa Johnny då vi ska planera in för lägret me ladystar som är nu i helgen..

Tycker du om att sjunga? då ska du med i helgen tycker jag..vi ska spela in låtar och vi ska ha jätte mysigt och kul :)¨



sen runt 18 tiden ska jag träffa Qasim, och så åker vi hem till mig :) tjoooho va roligt det ska blir..:)
Men nu måste jag äta frukost och fixa lite nu

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test