Torsdag

i dag e det torsdag..en tråkigt torsdag!! men de positiva e att i morogon ska jag till vårdcentralen 8 10 o lägga om mitt sår..hoppas på det bästa mamma har ju laggt om det varje dag nu, men vill ju veta hur det ser ut..
efter allt detta så åker vi till mormor och morfar som bor 5 min där i från..hoppas verkligen att jag klara av att sitta i bile..inge mer ambulans tack!..

hemma hos mormor o morfar kommer jag nog tillbringa dagen, mamma ska till tandläkaren o då lär jag få kolla egenom morfars frimärken igen..lite roligt..men men


EMMA: - du ska veta att jag älskar dig, du e en riktig vän och stöttar mig otroligt mycket, hoppas jag uppfyller de samma för dig<3 FRIENDS FOR EVER<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test