Båt tävling i Grisslinge + Brisak

Hej
idag lurade mamma o stene mig till Grisslinge o kolla på båt tävlingar hela dan, inte roligt så jäääävla kallt...men men..efter det ville dom till Mc Donalds..inte alls gott hahhaa, kännde mig rätt negativ hela dagen me deras ideer tills de kom till att åka till Brisak hahaa...
så då kunde vi gå runt där köpte mig ett par tofflor, ett nytt album o göra mer pyssel.. sen vart de hmm..va fan var det:O kommer inte i håg..men men,,de kommer bilder sen från båt tävlingen orka rinte lägga in nu..
jag e så mätt, mamma hade ingen ork till att laga mat så jag gjorde kycklingklubba o ris..mumms..å snart är de ensam mamma söker....de e roligt :)..

hejrååå

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test