Han kom tillbaka!!

hej

ja idag har jag bara sovit typ,,vaknat till lite när jag inte kan andas o behövde ta asman..men sen helt otippat loggade en kille in på msn som jag snakat me för typ ett halvår sen ..men de va roligt att snacka me honom:O) så jag fick lite sällkap i dag när jag var vaken hahahXD..

Men men..jag känner verkligen stressen på allt jag borde göra, känns som att jag kommer hamna i den situationen jag var i förut,,men de vill jag verkligen inte, klarade ju inte att ta hand om mig själv tillslut..men men ni får stötta mig :)..
I dag var det ju IDOL om de inte va nån som missade det??XD haha,,!! jag säger inge mer om det men ..haha,,ni som vet vet!..
kl e bara tio jag e redan as trött fast jag sovit hela dagen..e det ett tecken på trötthet??,,ja kanske..men men...jag e glad att jag fick snacka me honom på msn i dag vart super glad :)...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test