Kärlek

hej

Kärlek? hur fort ska de gå innan de ska säga klick?..måste man säga saker innan man träfats. jag kan verkligen inte bara få ut img ord om jag sätt nån på bild, jag vill vara säker på att den jag säger saker till verkligen förkännar dom..jag e inte nån som tar första bästa..

Jag vill inte ha nån som bara säger saker o vill att jag ska hålla me..jag kan ändå inte försvara mig innan vi träffats..Jag vill inte bråka eller så, jag e bara långsam o vill ta reda på om de e så att något ska ske mellan oss..Vill inte säga ord  jag inte kan stå för..
Jag har ett tips, innan vi säger massa saker o så kan vi väl snacka bara på msn o så..vi behöver inte snacka hela tiden..sen när vi ses å så då  ser vi om vi ska ta ett steg längre..

Hoppas du förstår och att jag inte virra till allt, men jag vill verkligen inte att e ska sluta illa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test