Lördag

Hej
idag blir jag hemma. i morse gjorde jag en underbar frukost till mig själv super gott, så jag stog mig länge, har städat mitt hus kommer bilder...hahaha helt galet va stökigt det var...men nu så har jag ingen orka att åka till stan fast jag vill, men jag bara orkar inte...
vill att nån ska komma hit o ta hand om mig ehhe..men men jag fixar allt själv..mamma o stene har sågat massa träd här i veckan sså alt ligger kvar, men jag orka inte änns fxa me det..ahaa, men jag tro att jag ska vara duktig o skriva rent mina anteckningar från skolan,,men jag vet bara inte hur jag ska börja..

Men nu borde jag gå ner o ta mig lite lunch i magen..får se om mamma handla nån mat innan hhon åkte igår^^

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test