Lördag

God morgon!
idag ska jag på maskerad fan va roligt de ska bli!...hoppas jag..de är min kusin Daniel som fyller 30 år. Självklart ska jag oxå klä ut mig..hmm vill ni veta vad jag ska vara?..kanske kan lägga upp bilder innan vi åker om vi fixar oss hemma innan..hahaha! jag har typ svårt för att klä ut mig, jag vill ju vara som jag är..:)

Men men..jag ha tråkigt, mamma o Stene kommer typ vid 15 så de e bara för mig att sitta här  o vänta..kanske se på en film..tror det blir Albin o Gänget, så jäävla gullig..eller så slår jag på tv o ser om jag vill se nåt där..ahahaa...tack för att ni lyssnar på mna konstiga tankar jag kan ha ibland...

De är ju därför de e så roligt att skriva blogg:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test