Måndag morgon!

ojoj..idag e det en trött Jennie som går upp ur sången, jag vill verkligen ligga kvar...men men jag motoverade mig själv till att kliva upp...som sagt det kommr nog inte va så jobbig skoldag...men mjukisbyxor och adidas tröja gäller för mig i dag hahaha...!! lite bekväm måste man vara!....

Men va ska ni göra i dag då?? någo som har något tips på nånting roligt att köpa till min mamma..?..

Ett tips til er...det är mindre än 4 månader kvar till JUL så de e bra att börja redan nu:)..

Nu måste jag snabba mig lite...

Kram

Kommentarer
Postat av: mumari

God morgon



Kom gärna till mig och rösta på helgens bild :o)

www.mumari.se/2008/september/rosta.aspx

2008-09-01 @ 08:43:27
URL: http://mumari.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test