maskerad som slutade me bröllop..

Hej
igår var demaskerad i Farsta, min kusin Daniel fyllde 30 år..när vi kom fick vi champange o lite smått o gott..När alla gäster hade komit fick vi alla ett rosa kuver som vi inte fick öppna innnan vi kom ner till ängen, de skulle tydligrn vara så att vi skue få ett uppdrag som skulle leda till den man skulle sitta brevid..MEN NEEEEJ DÅ...så vart det inte..

Då självklart kom de fram att dom skulle gifta sig, de var så överaskande, ingen visste nästan förutom präsen o nån som fixa musiken!
Dom var super fina, Sabina hade sytt sin klänning o allt, Om jag ska vara ärlig så passade inte vi in på maskeraden..ahaha...men de va super roligt:)
Efter att par glas vin kommer min farmor fram o min faster o frågar om jag SKA SJUNGA!!!..jag blev lite rädd...hur f' *n skulle de gå till nu?..men men jag gick ut o övade o så ställde jag mig på scenen :) akapella vart det..Daniel o Sabina vart jätte glada för det, de va ju ingen direkt som har förberätt ett tal..hahaha

Men nu får ni lite bilder av mig:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test