Sjuk sjuk sjuk!!

Hej
idag e det sån här jobbig dag, de är en rolig dag i skolan för det är skapandeverksamhet och svenska!!...när jag ville gå upp kom mamma upp med te och alvedom o sa"Jennie gumman, du ska stanna hemma idag, jag kommer hem och tar hand om dig efter jobbet" gulligt av mamma faktisk måste jag erkänna..<3
men de e nu jag känner hur mycket jag måste göra å sånt! JAG HAR INTE TID MED ATT VARA SJUK!!!

Men men..jag kan alltid göra lite små saker som ska lämnas in!...ja jag försöker i alla fall sattsa på skolan!!..hahaha..Juste vi har en idrotts grej som ska vara i 6 veckor, vi ska uppnå några mål...Jag tänkte att mina mål aks vara att äta frukost och kunna springa minst ett varv runt området, vilket är lååångt, jag klarade det när jag var liten faktiskt, men nu har man inte samma konditon men nu ska den tillbaka^^ men men,,
nu måste jag sova bort febern!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är nominerad :D kolla min blogg

http://aptitude.blogg.se

2008-09-03 @ 19:08:44
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test