Söndag

Godmorgon..
idag behövde jag gå upp kl 7 för att hinna fixa mgi o allt, är klar nu o ska ta bussen om en stund..Jag ska åka till Skarpnäck på ett Extra årsmöte med Unga Örnar...hoppas på att de blir roligt o ett bra möte, Direkt efter det ska jag åka och sjunga me Lady Star..ska bli kul hoppas jag..:),,

Men nu ska jag sminka mig, måste ju se lite fin ut, sen e de bagie jeans som gäller i dag..o nya tröjan..:) hoppas på att de blir bra...!!

I morgon börjar min praktikpå parkleken i medis...vet inte om jag längtar eller om jag vill slippa den..men jag hoppas de blir roligt..Om jag inte kan klara av det så får jag ta o klara mig i allfall och visa att jag fixar de ändå XD....

Men ha de bra i dag, ser ut att bli sol :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test