tjoho..vilken helg

hej hej..

ja, nu e jag tillbaka i stockholm, säger bara vilken helg haha..Först åkte jag, nike och linnea tåg i ett par timmar..haaha, sen ansiktsmålade vi massa barn o andra saker..sen sjöng jag i går...åå jag e nöjd me de..
sen så e det andra saker jag verkligen ångrar att jag inte gjorte..åå du vet nu i alla fall hur dåligt jag mår av att jag gjorde som jag gjorde...borde träffat dig när jag ändå va där lixom!..

men  nu e jag hemma hos beckis o hennes söta dotter, hon hade inte henne i går så då vart de en del vin o småt o gott, så nu kanske man inte e så pigg...men de e smällar man får ta...hahaa

de kommer bilder o sånt senare..

Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vart äe bilderna då? :P

2008-09-08 @ 01:03:44
URL: http://myzansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test