Emma och jag ska bli hälsosamma!

Ja ni vet ju att jag börjat tänkt till och laggt upp mål som jag ska klara. Nu har Emma hoppat på mig och startat upp detta tillsammans. Och nu ska vi sätta lite press på varandra.

  •  Vi ska inte dricka läsk
  • Inte ha extra socker
  • Inte fika med Kaffe utan välja Te istället!
  • Äta godis.chips mm
Sen så kommer de bli uppehåll nu på fredag och lördag troligen för oss båda. För Emma fyller faktiskt 18år..

När de gäller motion så:
  • Träna minst två gånger i veckan (springa.gå cykla.simma..o.s.v..)
  • Jag kommer fortsätta gå till bussen
  • tar ut Frippe minst 2 gånger per dag och går minst 20 min.
Så  nu har ni lite mer info om mitt liiiiite mer hälsosamma liv=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha får vi inte dricka kaffe?! Hur ska jag klara mig?:O

2009-04-16 @ 15:46:29
URL: http://rylander.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nej inget Kaffe. jag läste i en tidning att man ska undvika de rätt mycket=) fy fan

2009-04-16 @ 16:23:35
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test