Ändrade planer!

Hej

det vart lite ändrade planer innan jag åkte och träffar Maria. De ringde i från Unga Örnar och sa att de var parkfest i en parklek här på söder som heter Skånegläntan. Så jag gick ner dit. Började med att jag grillade till folk och sen stog vid hoppborgen. Massa söta barn i dag så de var tur. var inte så sugen på att blanda mig in bland barn när jag va så trött. Men de gick bra.

( bilder från en annan parkfest)

Det roliga var att en kille som hjälpte till går i min skola och kände igen mig. Så de vart lite prat om JENSEN. Nu är jag hemma igen. Måste äta och städa upp efter gårdagen och sen ska jag in till Stadsbiblioteket om jag hinner innan Maria e på väg hem igen. Ska göra mitt bästa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test