Är mig själv igen!

Nu har jag varit i Farsta med Becca, Maria, Alex och även Bella och Emma kom riktig tjejdag har det varit idag! Jag har bestämmt mig för att göra mitt livs största beslut! och idag har jag tagit det! Så äntligen kan jag vara mig själv igen och slipper allt som jag skulle behöva fixa framöver och leva..

Jag förstår inte varför jag änns utsatte mig för detta. Men tur är så kan man fortfarande ändra på det! =)

Snart kommer Maria och Alex, dom ska med mig till Chaplin underbara vänner! kommer även sjunga en massa för att bli pigg oh glad för det är just det jag behöver bli nu efter denna dag! och det har varit sol heeeela lååånga dagen! wiii sommaren är tillbaka!

Nu ska jag fixa mig och äta sen Chaplins några timmar. Får inte glöma att jag ska upp tidigt för att åka till skolan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test