Bra party start!!

Ja nu sitter jag och lyssnar på Måns det är Maria som har gjort att den skivan spelas varje dag här hemma typ. Men inge fel med det..hihih.. Jag har typ städat lite snabbt och fåt i ordning och handlat mat och nu ska jag få besök av Emil Buzzi..haha säger kanske inte er så mycket. Det är i allafall en kompis från Unga Örnar.

Han ska komma och kolla hur jag bor och fika lite. Sen ska jag plugga massor för att hinna skriva hela loggboken om turnén ( de ska alltså vara som praktikplats) Sen blir det av till Chaplin i kväll så är det någon som vill ha gratis inträde så säg till mig så ger jag er inbjudningskort =)  Även fast man inte känner mig är man välkommen så bara hojta till!

Nej nu ska jag börja röra mig till tunnelbanan för att möta upp Emil.


Jag, Angelica och Emil 2004 när båda gjorde illa säg på läger :P


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test