Dag 1 avklarad

Jupp nu har man börjat i tredje året på JENSEN gymnasium Västra hur känns det Jennie? Jodå det känns väl bra. Men vilken stress det kommer vara i år! vi har de dåligaste klassrummet i skolan och jag vet inte om jag har dans,bild eller drama än haha lite komiskt i fall dom missat mig i år igen!..

Men nu är det mysigt här hemma. Becca och Maria sov kvar och sitter och spela schacke och lyssnar på electrik banane band eller va det heter ahaha ni vet "maja min maja.." hihi..


Sen blir de städning och pluggning för att göra prov i morgon! I kväll blir det sista Onsdagen på Chaplin för mig sen kanske några helgen jag jobbar. det får vi se. =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test