En trevlig prick på msn

Gulligt värre. Jag har nån som vill stå vid 7-eleven och vänta på mig..

Han
:oh jennie, kom ut till mig, jag väntar i hörnet vid 7-eleven  
Jag:så om jag går ner till 7- eleven nu står du där då?
Han:nja, d beror ju på vilken 7-eleven du bor vid  
Jag:haha..tur att du inte vet vart jag bor, för då skulle du stå där varje dag. inte sant?
Han:mmm  (a)
Jag:höhö det tror jag inte på. vem skulle vilja vänta på mig?!!
Han:jag kan vänta på dig  
Jag:varför?
Han:du verkar söt o go o alla förtjänar att ha någon som väntar på en så jag kan ställa upp

hihi

Kommentarer
Postat av: Patric

Ja, det där verkar vara en trevlig prick. Ta väl hand om honom =)

2009-09-01 @ 07:16:23
Postat av: Jennie

Det var bra så gulligt av dig =)

2009-09-01 @ 08:18:26
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test