Ett steg närmare vuxen livet

Ja nu känns de som att det börjar närma sig. Bor och tar hand om mig själv varje dag och egen ekonomi och jobb. visst de borde kännas som att jag är vuxen då! Men nu känns de ännu mer som det. Sista året har börjat JENSEN Gymnasium Västra och vårt Projektarbete är på börjat! ojoj va jag verkligen ser fram emot det just nu! hoppas de kommer kännas så hela tiden! 

Nu sitter jag i en obäddad säng med mat i knät för att spara tid. Sen är det bara att börja fixa sig för att komma iväg till Chaplin. tror att jag behöver det faktiskt. Efter den tråkiga saker som hände i dag.. Skulle ju till Veronica men de kanske får bli i morgon eller nåt.

hörs senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test