Gårdagegns utgång!

Att va ute och känna att man jobbar samtidigt är rätt roligt! även fast jag måste få in folk och ta hand om folk så får jag även vara bland mina vänner! helt underbart!! =)

Igår mötte jag Bella och Emma vid 21 så vi drog till Nivå 22 först en liten stund. Där mötte jag en klasskompis i från högstadiet och andra tjejer från den skolan. gud va tiden har gått fort!! Det kändes som att de var i går jag gick ut 9an!. Sen mötte vi dom två killarna från Eskilstuna som skulle med in. Men den ena av dom hade förlorat sin plånbok så de gick inte så bra för dom! haha.. Sen mötte jag massa folk som jag bjudit o sånt.


Paulina och Jag förra veckan

Fick ett sms av Linn i min klass. Hon kom förbi med fem kompisar så de var super roligt. Och Linn va fullast av fullast!! underbart roligt att va ute med henne! <3

Det bästa med kvällen det var att en tjej kom fram till mig och kände igen mig!. De var en tjej från 1-3c från min gamla skola i Bagis! känndes som att vi känt varandra länge för de var så kul att ses och jag blev så glad hihi..

Sen sjöng jag så klart massa i går.. lika roligt varje gång! =)

Kommentarer
Postat av: Elvira

hahahaha vad gjorde linn?:D<3

2009-08-23 @ 15:50:19
Postat av: Elvira

hahahaha vad gjorde Linn?:D<3

2009-08-23 @ 15:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test