Heldag!

God Morgon.
Snart dax att bege mig till skolan!.. Emut var här och en annan kompis de va mysigt. Vi gick typ runt hela medis så de va skojigt. Så är lite trött för det vart inte så tidigt i säng. Det slutade med att vi låg och kolla på "Krama Mig" inte så jätte rolig.men den fungerar =)

idag går jag i skolan från 9 - 17 tror jag. fy fan. Vet inte vart lektionen ska vara  nu på morgonen. Alla säger olika och jag hittar inget på online.. Så detta ska bli spännande. Idag måste jag ändå packa lite saker som behövs över natten. Ska sova borta för att jag ska l¨na ut lägenheten!

Så efter skolan blir det Unga Örnar möte och sen kanske hem till mamma..
Men nu ska datorn packas ner vill icke låta den va här för sig själv ett dygn :P
 ååååå jag e glad idag!!! hoppas de håller i sig hela dagen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test