Helvetet har börjat lite smått..

Ja helvetet är alltså skolan. Idag mötte jag Linn för att åka till skolan vid 10 det kändes jätte konstigt måste jag säga. att sitta i skolans salar och känna paniken i kroppen igen. Blev jätte stressad. inget fungerade i hjärnan typ. Men jag klarade mnina provn jag hade och de va roligt att vara med Linn =)

Träffade även på nya 1orna fan va stor alla ser ut om man jämför med oss!! haha.. även folk från min förra skola har börjat och lite Örnfolk. Så det är ju super! haha.
efter skolan mötte jag Maria och Alexandra lika roligt som vanlligt med dom två! ahha.. sen drog jag mig hem. Städat lite och ska sätta mig ner nu och börja plugga ännu mer. Måste seriöst lägga mig innan 23 ikväll om jag ska orka. men tror ni att de kommer bli så?? haha.. det tror inte jag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test