Hemma efter en otrolig resa!

Hej

Japp nu är jag hemma igen och kan börja blogga! ahah..denna resa har varit otroligt häftg. är så glad att jag kunde åka på den!! En av doom coolaste sakerna jag fått göra i mitt liv. det har varit både jobbigt och roligt. VI har alltså haft Workshop i tre olika länder. Bosnien, Kosovo och Makedonien. Sen har vi ju bilat i många länder och sovit över.

Det började med Malmö, sov där en natt, Sen färjan till Danmark och sen sov vi andra natten i Tyskland. Helt underbart!  Efter Tyskland vart de åka igenom nått land och sen sov vi i Österrike en natt underbart ställe. Sov på ett pensonat i en dal. Och efter det så tror jag att vi kom till Tuzla som staden hette i Bosnien. Det var de första stället vi stannade på. Underbara barn xom vi sjöng med.

Sen efter 4 nätter på ett jätte läskigt ställe så bar de av till Kosavo vi kom mitt i natten och fick bo på lyxhotel med folk som sprang och gjorde saker för en hela tiden. Men där var Workshopen jätte jobbig. Hon som var deras ledare var inte demokratisk eller så rolig att jobba med...men de vart ett jätte bra sångprogram och de kom runt 200 personer. Och jag gjorde mitt bästa framträdande på länge..fast de kom inte med på film för batteriet var slut i filmkameran:( men men..sen efter det hade jag och Aourora den bästa kvällen.

Dagen efter åkte vi mot Makedonien det tro bara ett par timmar. så vi stannade i huvudstaden i Kosovo och fick shoppa lite.
Så när vi kom till Makedonien så var vi trötta så de vart bara middag och Marlen stackarn vart magsjuk under middagen så vi åkte hemmåt för att ta det lugnt. Sen vart de workshop igen. Underbara barn. Och jag har lärt mig tala jätte bra Engelska uner resan wiii alla tyckte att jag var bra. så de var ju kul att höra! Det finns massa saker att berätta om själva resan men tar allt i stora drag..Hem resan gick till så att vi sov ett dygn i bilen så att vi kom fram till Tyskland och självaste Berlin igen!  Så underbart Bästa kvällen (jag är så klart aldrig nykter i Berlin) hahah..säger bara de..jag var full när vi åkte hem ahahaha....men inge märkte de.

Så ja nu har ni hört de mästa ska skria sen en lista på saker som var bra och dåöigt me själva resan =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test