Jag, Becca och Robin gjorde egen sushi!

Hej

Igår så kom Becca och Robin över till mig, dom lärde mig hur lätt de va att göra egen sushi. Sjukt gott! så nu kan ni räkna med att få sushi när ni kommer hem till mig ^^
Vi hade super trevligt satt och prata och skrattade som vanligt. Sen begav jag mig till Chaplin med Frida medans Robin och Becca stannade kvar. Även fisken och Magnus hade vart hemma hos mig:P



De va trevligt på Chaplin sjöng massa gånger. älskar onsdagar! för då är de inte lika många som vill sjunga! Efter det tog jag mig hem och dom andra mötte mig vid tunnelbanan åå va härligt de är här på söder! så nära hem om man jämför me värmdö! HAHAH..

Nä nu ska jag ta mig upp här ifrån. märkte inte när Becca och Robin drog så trött var jag..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test