Kan vi ta tillbaka tiden?

Hej

Idag har de vart skola skola och skola... Deppig dag kan man säga.. Efter skolan var det direkt till Unga Örnar för att ha syrelsemöte. alltid lika roligt. Så nu har jag frågat styrelsen om vårt prokejtarbete kan få gå egenom med dom..och de ser positivt ut =) wiiii..

Bara det att jag vill inte ha morgon dagen. Eller dessa dagar alls! I morgon skulle min älskade Pappa fyllt 50 år och jag saknar hanotroligt mycket. Undra hur han mår och va han gör just nu? Fast jag tror att min pappa är den starckaste stjärnan och månen! så jag sitter och kollar på månen och känner mig varm inombords =) försöker att få nån som vill följa med till hans grav i morgon. Vill lägga massa blommor ju.. Men men. Det är kanske lika bra att jag gör det själv. sova lär jag inte göra i natt. Tur att jag kommer att sova hos min underbara vän Maria i allfall

Ha de så bra i morgon är lilla jag ledig hihi..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test